Y el tiempo se paró para quien solía volar

Aunque una ciudad como Chicago parezca seductora (que lo es), y una experiencia en Estados Unidos se perciba un sueño, lo realmente cierto es que comenzar una nueva vida es siempre difícil. O al menos en mi caso.

Supongo que cuando estás cansada de trabajar y necesitas desconexión se te ocurren infinidad de cosas que hacer si tuvieras tiempo. Pero creedme si os digo que cuando tienes todo el tiempo por delante es inagotable.

Mi marido se va de casa cada día a las 7 de la mañana y a veces vuelve para cenar. Roto. Este máster es realmente intenso y él se lo está tomando muy en serio. Realmente uno agradece que habiéndolo dejado todo por el máster, le dedique tantas horas. Pero para el que se queda en casa, no es tarea fácil. A veces puede pasar un día enero y no he hablado con nadie hasta que le veo a él.

Sin familia, construyendo lazos y con tiempo eterno por delante…

En ocasiones pienso. Yo era taaan feliz. Pero, ¿por qué? ¿qué me gustaba? ¡igual ahora podría hacer eso y más cosas! … pero la conclusión al final es siempre la misma: me gustaba mi trabajo, mis amigos, mi familia, mi piso, mi pilates y quejarme de no tener tiempo para nada -pero no tenerlo- e ir siempre a salto de mata. Me gustaba Granada, echar de menos, la comida española, las siestas de fin de semana, la playa de mayo a octubre…

IMG_0281

Ahora tengo que encontrar todo eso aquí. Amigos, actividades que me llenen y algún proyecto que me estimule el cerebro en lugar de calentármelo hasta achicharrármelo tontamente.

Ya me cansé de pasear sin fin. ¿Alguna sugerencia? ¡Hoy os abro el buzón para recogerlas!

Hoy melancólica, Esther

3 pensamientos en “Y el tiempo se paró para quien solía volar

  1. Hola Esther, entenc perfectament el que sents, tot i que no pels mateixos motius, i en una ciutat i pais menys atractius (sota el meu punt de vista), jo l’any passat el vaig passar vivint fora. I és exactament com tu ho dius, quan ets en el teu dia a dia en el teu entorn desitges marxar, que et toqui la loteria, treballar en un altre país, escampar la boira… i un cop hi ets, i passen les primeres setmanes boges i toques una mica de peus a terra, ja no sembla tant atractiu, tot i ser-ho, però ja no ho sents així.
    La meva recomanació, si m’ho permets, és que t’apuntis a alguna activitat on puguis coneixer gent, per mandra que et faci, però és la única manera de començar a construir vincles. Apuntat a anglès, a algun curs de cuina, “labors”, pintura, busca algún lloc on fer ioga, un curs de origami, decoración, temes online…però busca fer alguna cosa perquè sinó s’et farà ferregós.

    No sé si t’hauré ajudat massa…però és el q jo faria si pogues tornar endarrera…jo no ho vaig fer i sento que no vaig aprofitar l’any fora, però com et dic, jo no era en una ciutat q m’agradés…

    Ànims!

    Me gusta

    • Moltes gràcies pels teus consells Marta!! Tens tota la raó!!!😉 avui he començaf classes de ioga i en dues setmanes començo un curs d’anglès!! Ja veus que finalment estic posant-me les piles!!! No conec Mèxic encara però tinc un amic visquent allà i es veu que hi ha una bona comunitat de catalans que fan coses (per si haguessis de tornar et podria donar contactes!).
      Vaig trobant el què, però cada cop tinc més clar que res com casa. (Per a mi Barcelona). Tant de bo fessim una campanya de marketing de lo nostre com saben fer els americans… Perque això està molt bé, però tenim millor clima, millor menjar i millors platges (com a mínim!). Molts petons i moltes gràcies pel comentari!!
      També gràcies a tu pels teus ànims Cristina!!! 😘😘😘

      Me gusta

Responder

